דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער 

מאת    [ 02/03/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3153 פעמים ]

בשנים האחרונות הפך עור חלק וללא שיערות לפופולרי יותר מכל ניתוח אסטטי אחר כמו הגדלת חזה וכו. כמובן שאנשים רבים נולדים עם יותר שיערות מאחרים, וזה נורמלי. מי שרוצה לעבור הסרת שיער שומע על מוצרים והסרות שיער לצמיתות, ועלול להתבלבל. הסרת שיער לצמיתות אינה לתמיד. ישנה הסרה לטווח ארוך, לטווח בינוני וקצר, ולצמיתות. כך שהסרה לצמיתות משמעותה בעצם לזמן הארוך ביותר שניתן, בדרך כלל שנה או יותר. כשמדברים על הסרה לזמן קצר יחסית, מדובר בדרך כלל באפשרויות כמו גילוח, הסרה בשעווה ושירותים דומים אותן מציעות חברות שונות הדרישה הגודלת בהסרת שיער הביאה לפיתוח מספר של שיטות, אך השיטות הנפוצות הן בעיקר:

- אלקטרוליסיס. שיטת האלקטרוליסיס ידועה בכך שהיא מסירה את השיערות לחלוטין על ידי חיסול שורשי השיער ולתקופה ארוכה. מי שעובר הסרת שיער בשיטה זו עלול להרגיש צריבה מועטה אך לא כאב של ממש. הסרת השיער מתבצעת על ידי שימוש במחט שעברה חיטוי. המחט מוחדרת אל התאים מהם צומח השיער, ומעבירה זרם חשמלי שעוצר את פעולתם של תאים אלו. ישנן שיטות אלקטרוליסיס שונות, המשתמשות בזרמי חשמל במינונים שונים. האלקטרוליסיס היא שיטה שדורשת דיוק רב, ולכן כדאי לעבור הסרת שיער כזו אצל מומחה לעניין.

- הסרת שיער בלייזר. שימוש בלייזר למטרת הסרת שיער הפך פופולרי, כנראה בגלל היעילות והבטיחות שבטיפולים מסוג זה. כאן מסירים את השיער על ידי קרן אור מרוכזת, היא הלייזר, אשר מסירה את השיערות במהירות. ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים אשר מתאימים לעור בהיר, כהה ולסוגי שיער ספציפיים. הצלחה של טיפול להסרת שיער בלייזר תלויה גם במטופל ובמטפל. לעיתים השיערות עקשניות מאוד ואז נדרש לבצע מספר טיפולים בחצי שנה עד שנה. הסרה באיזורים גדולים יותר בגוף גם תדרוש יותר עבודה. כדי לעבור הסרת איכותית בלייזר, יש לבחור את מכשיר הלייזר המתאים. מכשיר לייזר מסוג שלא מתאים לשיער או לעור הספציפי עלול להזיק ולא להצליח.

השיטות השונות להסרת שיער אינן מושלמות, אך הסרה בעזרת לייזר או בשיטת האלקטרוליסיס היא פיתרון טוב לרבים אשר לא מרגישים נוח עם השיערות העודפות שלהם. הסרת שיער עובדת ברוב המקרים, אך התוצאות שונות במידה זו או אחרת בין מטופל זה לאחר. מטבע הדברים, לאנשים שונים יש תגובות פיזיות שונות לטיפולים. אדם אחד יצטרך מעט טיפולים ואחר ידרש להשקיע יותר זמן וכסף בתהליך. כיום הרבה נשים מחפשות אפשרות להסיר שיער ביעילות. האופנה של עור חלק הביאה ביקוש גדול להסרה של השיער מהגב, הבטן, מבית השחי, וגם באיזורים אחרים. גם הגבר המודרני נעשה מודע יותר למראה שלו ולעיתים מרגיש אי נוחות עם השיער הלא רצוי. מי שמעוניין בהסרת שיער בשיטה זו או אחרת, רצוי שיבדוק את האפשרויות העומדות בפניו, ויתייעץ במומחה בתחום, כדי שיכול לעבור הסרת שיער מקצועית ומהירה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב